2013. január 26., szombat

1 x 18 Az új hibrid

Amikor Stefan meglátta Mystic Falls-t egy kis idő után Klaus újra kitörte a nyakát. Megvárta még beesteledik és azt mondta.
- Most megyek,sietek vissza.
- Várj,én is megyek veled. mondtam neki. Oda suhant elém belenézett a szemebe és azt mondta.
- Te most szépen leülsz és ott maradsz még nem szólok.
- Ezt nem teheted velem. mondtam neki.
- Ebben a helyzetben megtehetem. Rebekah te is maradj itt vigyázz Stefanra. mondta Klaus. Amikor Klaus már egy kis idő után elment azt mondtam.
- Na jó ezt én már nem bírom tovább megkeresem Klaust. 
- Azt mondta maradj ott ahol vagy. mondta Rebekah. Oda mentem Rebekahoz és azt mondtam neki.
- Tudod Rebekah, engem nem lehet megigézni. Hibrid vagyok. mondtam neki gúnyos mosollyal az arcomon.
- Mi? Az nem lehet. A hasonmás meghalt és csak az ő vérével lehetnek más hibridek. mondta Rebekah.
- Csak tudod. Elena nem halt meg... mondtam neki. Elmentem és megkerestem Klaust. Hallottam,hogy a tornateremben vannak ezért oda suhantam.
- Klaus, mit csinálsz? kérdeztem.
- Azt mondtam,hogy maradj a kocsiban ülve. mondta Klaus.
- Csak tudod engem nem lehet megigézni. mondtam neki. Oda suhantam a sráchoz aki ott állt Klaus előtt és megharaptam a torkát. Akkor előjött a "hibrid" énem.
- Te mind végig tudtad,hogy Elena él. Hazudtál nekem. mondta Klaus.
- Muszáj volt. Elenát csak így lehetett megvédeni. mondtam Klausnak.
- Jó akkor most játszunk máshogy. Klaus szólt a csajnak,hogy emelje fel a lábát és utána a fiúnak,hogyha leteszi verje halálra. Oda kiáltottam Klausnak.
- Ezt nem teheted.
- De igenis megtehetem. mondta Klaus. Egy kis idő után be jött Matt és Bonnie a tornaterembe.
- Bonnie menjetek. kiabálta Elena. Klaus Bonnie elé suhant. Ekkor bejött Rebekah és Tyler is. Rebekah oda lökte Tyler Klaushoz és megitatta a vérével.
- Klaus ezt nem teheted meg. mondtam neki.
- De megtehetem. mondta Klaus.
- Miért mindig csak magadra gondolsz? Hm? kérdeztem tőle.
- Ó nem csak magamra gondolok. mondta Klaus és kitörte Tyler nyakát.
- Uramisten... Niklaus te mindig csak magadra gondoltál. Menj a pokolba! mondtam neki és elmentem. Klaus oda suhant elém és azt mondta.
- Ne csinálj butaságot. De én ellöktem magamtól és kimentem a tornateremből. Ki mentem az iskolából mikor megláttam Stefant,hogy ott fekszik a földön. Oda rohantam hozzá megfogtam a vasat ami benne volt és kihúztam neki.
- Jól vagy? kérdeztem tőle.
- Meg ölöm Rebekaht. mondta Stefan.
- Ne csinálj semmi butaságot Stefan kérlek. Klaus most ölte meg Tylert. Vagyis csak félig. mondtam neki. Stefan elkezdett menni az iskola felé de én utána mentem és azt mondtam neki.
- Stefan,ne csinálj hülyeséget, kérlek. De Stefan meg sem állt. Be ment a tornaterembe és Elena azt mondta neki.
-Stefan...
- Klaus... mondta Stefan.
- Jöttél megmenteni a kisasszonyt? kérdezte Klaus.
- A bocsánatodért jöttem. És hogy fogadalmat tegyek. mondta Stefan.
- Hát egyszer már megtörted a fogadalmat. mondta Klaus. 
- Elena már semmit nem jelent nekem. És bármire kérsz...Megteszem.mondta Stefan.
- Stefan, ezt te sem gondoltad komolyan. mondtam neki.
-Ez elég fair. Igyál belőle. Öld meg őket. mondta Klaus.
- Mire vársz? Öld meg őket. mondta Klaus.
- Ne, Stefan. Ne. mondta Elena.
- Klaus ezt nem teheted vele. mondtam neki.
- Húgi, most ülj le. mondta Klaus.
- Engedd el őt! Bármit megteszek,már az egész világom a tiéd! mondta Stefan.
-Nem sokat ér a világod. Egész nyáron itt éltem amely idő alatt,soha nem kellett igénybe vennem... mondta Klaus. Klaus belenézett Stefan szemébe és azt mondta neki.
- Hagyjátok abba a harcolást!
- Ne csináld, ne csináld! mondta Stefan.
-Nem is akarom. Amit akarok,az a hűséged. Nos, most megszerzem. mondta Klaus.
- Ne...Ne... mondta Stefan.
- Pontosan azt teszed amit mondok. Amikor mondom. Nem fogsz elfutni, nem fogsz elbújni. Csak szimplán szót fogadsz.mondta Klaus.Elengedte Stefan nyakát, Stefan pedig olyan volt mint egy rongy. Elena azt mondta.
- Ne! Stefan! 
- Most öld meg őket! Gyilkos. mondta Klaus. Stefan rátámadt a lányra és megölte.  Egy idő után Rebekah berohant a tornaterembe és azt mondta,hogy hol van a nyaklánca. Utána pedig megharapta Elenát. Klaus oda ment és megnyomta a gombot ami elindított egy órát és azt mondta.
- 20 perc. Ha Bonnie nem talál addigra megoldást azt akarom,hogy újra táplálkozz. De most Elenából.
- Ne Klaus. Ne tedd ezt vele. mondta Elena. Klaus azt mondta.
- Gyerünk Dana. Menjünk.
- Kihagyom. Kösz a lehetőséget. mondtam neki. Klaus és Rebekah legalább már 15 perce,hogy elmentek. 5 perc volt még hátra és lejárt az idő. Stefan és Elena elkezdtek veszekedni. Amikor az óra már az utolsó másodpercekben járt Stefan azt mondta.
- Elena, el kell innen menned.
- De Klaus azt mondta,hogy ha elfutok...mondta Elena.
- Tudom,hogy mit mondott, de ha itt maradsz, nem fog számítani. Elena, kérlek,kérlek,kérlek.Nincs más lehetőség. mondta Stefan.
- De van,Stefan. Van,ha harcolsz.mondta Elena. Amikor lejárt az idő Stefan már nem bírta vissza tartani. Elena azt mondta neki.
- Stefan. Szeretlek. Küzdj Stefan. Ne add fel.
- Nem tudom visszatartani. mondta Stefan. És akkor Stefan odasuhant egy csőhöz,hogy belekapaszkodjon.
- Elena,fuss! Menj. kiabálta neki Stefan. Oda suhantam Stefanhoz és lefogtam, azt mondtam neki.
- Stefan. Nézz a szemembe... Stefan... Nézz a szemembe! Stefan belenézett a szemembe és azt mondta.
- Engedj el kérlek. Nem bírom vissza tartani.
- Stefan. Küzdj ellene. Hidd el ha megtehetném vissza fordítanám az egészet. mondtam neki. De akkor Stefan Elena után suhant. Én pedig utána. Elena kirohant az ajtón, de Klaus megállította. Oda mentem Klaushoz és azt mondtam neki.
- Klaus engedd el. 

- Nem lehet húgom. mondta. Klaus Elenát be vitte az ebédlőbe ahol Stefan éppen egy fa félét szúrt a hasába. Klaus oda ment hozzá belenézett a szemébe és azt mondta.
- Engedd... el. Stefan arrébb lökte Klaust és azt kiáltotta rá.
- Nem! Klaus oda szorította Stefant a falhoz, mélyen belenézett a szemébe és az kiáltotta rá.
- Kapcsold ki! 

- Mit csináltál vele? kérdezte Elena.
- Helyreraktam. mondta Klaus. Klaus oda sétált Elena nyakához és azt mondta Stefannak.
- Szóval.. Ripper. Szeretnél inni valamit? Mondjuk a hasonmás nyakából?
- Klaus, ne tedd ezt vele! Kérlek. mondtam neki.
- Ez csak egy teszt húgi. mondta Klaus gúnyos mosollyal az arcán. Stefannak megváltozott a szeme odasuhant Elenához és megharapta a nyakát. Klaus elvitte Elenát a kórházba. Egy kis idő után vissza jött Elena egy kis adag vérével. Oda mentem hozzá és megkérdeztem tőle.
- Mit művelsz? 

- Valamit ki próbálok. mondta Klaus. Be ment a terembe ahol Tyler volt. Oda nyújtotta Tylernek Elena vérét és azt mondta neki,hogy igya meg. 
- Dana, kérlek menj el a kórházba és ügyelj Elenára,hogy senki ne vihesse el. mondta Klaus.
- Nem fogok ügyelni a hibrid készítődre. mondtam neki. Klaus oda suhant hozzám belenézett a szemembe és azt mondta.
- Vagy elmész és vigyázol Elenára, vagy kitépem a szíved.
- Menj a pokolba! mondtam neki és elsuhantam. Amikor oda értem a nővér éppen adott be valami löttyöt Elenának.
- Mit adott be neki? kérdeztem.
- Ó,ez egy kis nyugtató. mondta nekem és kiment. Leültem Elena mellé,és figyeltem ahogy alszik. Egy fél óra múlva hallottam,hogy valaki jön a kórterem felé. Amikor belépett egyből rám nézett és azt mondta.
- Mit keresel itt? 

- Én is örülök,hogy látlak. mondtam neki. Damon volt az és el akarta vinni Elenát. Oda sétált Elenához én pedig elé suhantam.- Mit akarsz csinálni? kérdeztem tőle. 
- Hazaviszem Elenát. mondta.
- Nem engedhetem, Damon. Klaus azt mondta ha elengedem... De nem fejeztem be a mondatot mert Damon belevágott.
- Klaus most egy jó ideig nem fog vissza jönni. mondta nekem.
- Mi? Miért? kérdeztem. 

- Elhagyta a várost. Vagyis még nem biztos, de valószínűleg. mondta Damon.
- Mit mondtál neki? kérdeztem.

- Azt,hogy Mikael el jön érte, mert Katherina felébresztette. mondta Damon.
- Értem... Szóval itt hagyott... mondtam Damonnek lehajtott fejjel. Oda mentem Elenához, kivettem belőle a csöveket és azt mondtam Damonnek.
- Akkor ezek szerint a hasonmás sem kell neki. Vidd el, és vigyázz rá. 

- Köszönöm. mondta Damon. Ránéztem Damonre elmosolyodtam és elsuhantam.

Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések: