2013. január 25., péntek

1 x 17 Újra Mystic Fallsban

Mikor másnap felébredtem nem volt senki sehol. Felkeltem az ágyból és a kimentem levegőzni. Ott oda jött hozzám egy őr és azt mondta,hogy Niklaus üzente,hogy menjek el egy ruha boltba, ott várnak. Nekem nagyon fájt a fejem. Kicsit másnapos voltam. Az őr megvágta a kezét.
- Te meg mit csinálsz? kérdeztem tőle.
- A testvére Klaus kért meg,hogy amikor felébredt vágjam meg a kezem és,hogy igyon a véremből. mondta az őr.
- Ugyan már. Ezt most komolyan gondolta? kérdeztem tőle. Az őr oda nyújtotta a kezét de én azt mondtam neki.
- Nem kell a véredből. Megharaptam a kezem és oda tettem a szájához,hogy igyon belőle. Elmentem a ruha bolthoz ahol Klausék vannak. Bementem.
- Ó nézzétek ki van itt. Jó reggelt húgi. mondta Klaus.
- Jó reggelt. mondtam.
- Dana, szerinted hogy áll? kérdezte Rebekah.
- Nem a te színed. mondtam neki. Rebekah be ment egy újabb ruhát próbálni.
- Szép munka. mondta Klaus.
- Te húztad ki belőle a tőrt. mondta Stefan.
- Hallottam. mondta Rebekah.
- Húgom,egy kis pezsgőt? kérdezte Klaus mosolyogva.
- Ahh, Klaus ne humorizálj. Így is szét robban a fejem. mondtam neki.
- Ó ezen segíthetünk. mondta Klaus és oda hívott egy lányt belenézett a szemébe és azt mondta.
- Kedvesem, hagy igyon a véredből. Oda jött hozzám és oda nyújtotta a kezét.
- Ez most komoly? Nem erre gondoltam. Nincs esetleg valakinek gyógyszere. mondtam.
- Kérlek, igyál belőle. mondta nekem Klaus mosolyogva.
- Ah, van itt a közelben egy gyógyszertár? kérdeztem.
- Itt áll előtted a gyógyszered húgi. mondta Klaus. Ránéztem Klausra megfogtam a lány csuklóját és beleharaptam. De mivel Klaus nem tudta,hogy teljes hibrid vagyok ezért elfordultam és úgy ittam belőle.
- Na most már jobb igaz? mondta nekem Klaus mosolyogva.
- Igazad volt. Ez tényleg segített. mondtam neki.
- Kimegyek friss levegőt szívni. mondta Stefan.  Stefan már hosszú ideje elment ezért mi elindultunk a bár fele Gloriához. Amikor oda értünk Gloria azt mondta.
- Ki pihented magad?
- Őő, hát azt hiszem. mondtam neki Egy kis idő után be toppant Stefan is.
- Ott hagytál minket. mondta Rebekah.
- A sok vásárlástól felrobban a fejem. mondta Stefan.
- Ne is mondd. mondta Klaus.
- Szóval,hogy akarjátok megtalálni a nyakláncot? kérdeztem.
- Kell egy kis idő. mondta Gloria. Rebekah azt mondta,hogy majd ő segít, végülis rajta volt hosszú ideig. Oda ment Gloriához. Gloria megfogta a kezét és elkezdett "varázsolni".
- Érzek valamit. mondta Gloria. Egy kis idő után azt mondta.
- Megtaláltam. Azt mondta Gloria,hogy időre van szüksége,hogy pontosan megtalálja kinél van. Stefan azt mondta Klausnak,hogy addig menjenek el mert már éhes. El mentünk Klaus kiválasztotta azokat a személyeket akiknek ki akarják szívni a vérüket, én azt mondtam.
- Én nem vagyok éhes.
- Mindenki tudja,hogy éhes vagyok. Csak úgy vonz a vér szaga. mondta Klaus.
- Nem. Most tévedsz Klaus. Nem vonz. Nem vagyok éhes. mondtam neki.
- Most inkább elmegyek friss levegőt szívni. Majd jövök. mondtam. Mivel tudtam,hogy kinél van a nyaklánc, vissza kellett mennem Mystic Fallsba. Meg kellett keresnem Damont, ezért írtam neki egy üzenetet amiben az állt,hogy " Mond a seriffnek,hogy van egy kis dolgod és gyere az erdőhöz. Kérlek. "  Oda mentem az erdő széléhez. Még nem volt senki a közelben sem, amikor hirtelen ott termett Damon, azt kérdezte.
- Te meg mit csinálsz itt?
- Damon, nincs sok időm mert vissza kell mennem. Klausnak azt mondtam,hogy levegőzni megyek, és tudod Chicago messze van. Mond Elenának,hogy mostanában ne hordja a nyakláncot. Mert Klaus felfogadott egy boszorkányt akivel meg akarja kerestetni. mondtam neki.
- És ezt nem tudtad volna üzenetben megüzenni? kérdezte Damon.
- De végül is megtudtam volna. De látni akartalak. mondtam neki. Damon rám nézett és azt mondta.
- Te is hiányzol. Oda mentem hozzá átkaroltam és azt mondtam neki.
- Nemsokára találkozunk. És elsuhantam. Amikor vissza értem Chicagóba elmentem Gloriához. Láttam,hogy Stefan ki van kötözve Gloria a földön fekszik és ott van Katherina.
- Ti meg mi a fenét csináltok? Meg öltétek Gloriát? kérdeztem.
- Ó,hát ki van itt a kedvenc vámpírom akit átváltoztattam. mondta Katherina.
- Ó igen, már akkor is egy ribanc voltál. mondtam neki. Oda suhant hozzám megfogta a nyakam és azt mondta.
- Ezt most vond vissza. mondta Katherina.
- Katherina ha nem akarsz meghalni ne kezdj ki vele. mondta Stefan.
- Ó, miért? Mit tud velem tenni egy kicsi vámpír? mondta Katherina gúnyosan. Megfogtam Katherina nyakát és elhajítottam.
- Mondjuk,hogy az a kicsi vámpír, nem is olyan kicsi. mondtam neki.
- Ezt meg hogyan csináltad? kérdezte.
- Stefan elmondod? Vagy elmondjam? kérdeztem. Stefan belekezdett.

- Ő Klaus testvére. A vér szerinti.
- Vagyis... ő is....? mondta Katherina akadozva.
- O istenem, igen én is hibrid vagyok, bla,bla,bla... mondtam.
- Stefan indulnunk kell, ha Klaus rájön,hogy a boszorkány nincs itt megöl. mondtam.
- Rendben. Induljunk. mondta. Amikor vissza értünk Stefan oda ment az egyik koporsóhoz és ki akar nyitni de Rebekah oda jött és elkezdtek beszélgetni Stefannal. Én azt mondtam.
- Kicsit ki megyek levegőzni. Ki mentem és felhívtam Damont de csak hangposta jelentkezett.
"- Szia Damon, ne haragudj,hogy csak úgy ott hagytalak. Tudod nem szeretném ha Klaus rá jönne a dolgokra. Nagyon hiányzol és aggódom érted. Tudod attól még,hogy vér szerint nem vagy a testvérem ugyan úgy szeretlek. Ezt mindig vésd a fejedbe, szeretlek bátyó. Hamarosan találkozunk, és kérlek amint tudsz hívj fel. Szeretlek." És letettem a telefont. Klaus ott termett mögöttem és azt kérdezte.
- Kivel beszéltél?
- Ő, senkivel miért? kérdeztem.
- Nézd, mond meg,hogy kivel beszéltél oké? Akkor talán nem leszek jobban dühös.
- Miért mi történt? kérdeztem.
- Kérlek ne tereld a szót. Áruld el kivel beszéltél.
- Damont akartam felhívni de nem vette fel. Örülsz? kérdeztem.
- Miért akartál te Damonnel beszélni? kérdezte Klaus. 

- Tudod, lehet neked nem hiányoznak a testvéreid. De nem igen, és tudod nekem már nincs senkim. mondtam neki.
- Itt vagyok neked én. mondta Klaus.
- Ezt most komolyan gondoltad? Te mindig csak magaddal tudsz foglalkozni. Csak azzal ami neked jó. Minek neked az a sok hibrid, amikor itt lenne neked egy teljes család? Aki szeret? Hm, Nik? kérdeztem. De Klaus meg sem szólalt.
- Meg ölték Gloriát. Sürgősen keresnünk kell egy másik boszorkányt. mondta és be sietett a raktárba. Egy kis idő után mentem utána és azt láttam,hogy Stefan ott fekszik a földön.
- Te meg mit csináltál vele? kérdeztem tőle.
- Túl sokat kérdezett. Ki törtem a nyakát. mondta Klaus. Beszálltunk egy teherautó félébe a koporsókkal együtt és elindultunk valahová.
- Hová megyünk? kérdeztem Klaustól.
- Oda ahol Stefan felidézheti a régi emlékeket. mondta Klaus. Oda ment Stefanhoz megrúgta a lábát,hogy kelljen fel. Stefan hirtelen felült és azt mondta.
- Meg magyarázom, oké? mondta Klausnak.
- Ó, nem vagyok dühös. Csak kíváncsi. mondta Klaus.
- Úgy gondoltam leellenőrizem mit is rejtegetsz valójában. mondta Klaus. Elindult a kocsi felnyitója felé. Kinyitotta és azt mondta.
- Üdvözöllek újra Mystic Fallsba, Stefan.

Folytatjuk...


Nincsenek megjegyzések: