2013. január 26., szombat

1 x 20 Feléleszteni a holtat

Pár nap elteltével megnéztem a telefonomat. Damon nagyon sok hangpostát hagyott. Folyamatosan azt kérdezte benne,hogy merre vagyok? Jól vagyok-e? De nem tudok neki válaszolni, egyszerűen gondolkodnom kell még. Amikor éppen leültem volna az ágyra megcsörrent a telefonom, Damon volt. Nem vettem fel, ezért egy újabb hangpostát hagyott. Ezt mondta benne:
-Szia Dana. Mi van veled? Merre vagy? Ma Őszi bál, és gondoltam legalább arra eljöhetnél. Tudom azt mondtad,hogy gondolkodási idő kell. De ez nem volt elég? Tudom túl bunkó vagyok. De kérlek. Aggódom. Hívj fel.
Hosszú gondolkodási idő után arra jutottam,hogy elmegyek a bálba. De tudtomra jutott,hogy a tornaterem beázott ezért Tyler házában lesz megtartva. Lezuhanyoztam, felvettem valami bálra illő ruhát és indultam. Amikor oda értem láttam,hogy Stefan ott sétálgat a kertben, oda mentem hozzá.
- Hello Stefan.
- Szia,hát te? kérdezte.
- Hát tudod,Damon azt mondta,hogy jöjjek el az őszi bálra, és gondoltam mi bajom lehetne?! mondtam.
- Ó értem. mondta Stefan és akkor oda jött mellénk Tyler. De akkor meghallottam Klaus hangját a színpadról.Én azt mondtam Stefannak,hogy én inkább elmegyek.
- Hova mész? Szinte csak most kezdődött. mondta Stefan.

- Stefan. Nem akarok Niklaussal találkozni. mondtam felháborodottan amikor ott termett mögöttem.
- Ó,húgom. Hallom,nem szeretnél velem találkozni? Ez szomorúan hallom. mondta Klaus.
- Klaus. Nem tudnál egyszerűen békén hagyni? kérdeztem.

- Te a húgom vagy, vigyázok rád. mondta. De én elmentem. Bent láttam,hogy Bonnie bemegy egy szobába ezért követtem. Ott volt Damon és Tyler is. De ők fogták a fejüket mivel Bonnie varázslattal bántotta őket.
- Bonnie elég! kiáltottam oda neki. Damon beszélt Bonnieval. De utána láttam,hogy mindenki elmegy hátra. Lementem és megpillantottam,hogy Klaus beszélget valakivel. Oda mentem mellé, és csak annyit mondtam.
- Mikael. Rám nézett és azt mondta.
- Nem,ez nem lehet. Te nem lehetsz életbe.
- De mégis itt vagyok. mondtam neki. Mikael elkezdett Klaussal veszekedni. Folyamatosan csak bántotta a szavaival. Azt mondta,hogy gyenge,gyáva. De én akkor közbe avatkoztam és az kiáltottam rá.
- Fogd be Mikael! De akkor valaki hirtelen hátulról valaki megfogta a kezem, Alaric volt. Damon pedig egy tőrt döfött Klaus testébe. Azt kiáltottam Damonnek.
- Damon,kérlek ne tedd. Damon kérlek. Damon....kérlek.
- Ric kérlek engedj el. Ric kérlek hagy mentsem meg a bátyám. Ric kérlek. kiáltottam Alaricra. De amikor Damon beleakarta döfni a szívébe Stefan oda suhant és ellökte onnan Damont. Klaus megfogta a fehér tölgyfából készült tőrt és beledöfte Mikael szívébe. Oda mentem Klaus mellé és azt mondtam neki.
- Ugye most már vége?
- Vége van húgom. mondta Klaus.

- Azt hiszem én most inkább megyek. mondtam és elsuhantam. Haza mentem, mármint a Salvatore házba. Felmentem és lefeküdtem aludni az az érzés volt bennem,hogy legalább 1 hétig aludni fogok. De nem tudtam sokáig aludni mert reggel Stefan és Damon készültek valahová. 
- Hová indultok? kérdeztem.
- Ne haragudj meg ezért, de titok. mondta Stefan.
- Akkor ha nem mondjátok el veletek megyek. mondtam. De akkor Damon egy vasfűvel kevert farkasbombát dobott rám amitől egyből el is ájultam. Másnap Klausnál ébredtem arra,hogy csörömpölések vannak lent. Felöltöztem és lesuhantam. De akkor megpillantottam Elijaht.
- Húgom... mondta Elijah.
- Elijah... mondtam és oda siettünk egymáshoz, és átkarolt szorosan. 

-Hogy vagy? Mi történt? kérdeztem.
- Mindent elmesélek. De elmehetnénk sétálni. Nem gondolod? kérdezte.
- De, persze. Menjünk. mondtam. Amikor kiléptünk a házból azt mondta.
- Damon húzta ki belőlem a tőrt, és most vele találkozom. Szeretnél ha eljönnél velem. mondta Elijah.
- Persze,menjünk. mondtam neki. Amikor oda értünk Damon azt mondta Elijahnak.
- A kedvenc Ősöm. Visszatért a halálból. Szépen összeszedted magad.

-Hagytál valamit...A kabát zsebemben. mondta Elijah.
- Ó,igen. Kedves Elijah,üljünk össze,találjuk ki,hogy tegyük tönkre a testvéred. Csók,Puszi. mondta Damon.

-Damon. mondta Elijah.
- Jól tettem,hogy kihúztam belőled a tőrt vagy lesznek problémáink? kérdezte Damon.
- Eljöttem. Beszélgessünk. mondta Elijah.
- Kezdjük egy egyszerű kérdéssel. Van valami ötleted,hogy milyen Klaus-gyilkos fegyver lehet egy varázslattal lezárt koporsóban? kérdezte Damon.
- Damon. Először is. Miért ütöttél le ma reggel? Másodszor. Menj a pokolba mert még mindig fáj a fejem. mondtam. 

- Bocsi húgi. mondta Damon, aztán hosszadalmasan elkezdett beszélgetni Elijahval.
Amikor befejezték a beszélgetést Elijahval hazamentünk, és készülődtünk az estére. Mivel Elijah egy találkozót hozott össze a Salvatore testvérekkel. 
Amikor Damon és Stefan megérkeztek, Elijah nyitott nekik ajtót. De én még fent készülődtem. Egy kis idő után lementem és azt mondtam.
- Elnézést a késésért. Nem gondoltam,hogy ilyen korán itt lesztek.

- Ó semmi gond, engem nem zavart. mondta Damon.
- Ó, engem viszont igen. mondta Niklaus.
- Ó, ne már Nik. Ne legyél köcsög. mondtam. Leültem és elkezdtek beszélgetni Elenáról.
- Stefan. És hol van most a bájos Elena? kérdezte Elijah.
- Ó,nem tudom. Kérdezd Damont. mondta Stefan. Erre Klaus elkezdett nevetni. Én azt mondtam neki.
- Niklaus,ne legyél már ennyire szemét.

- Bocsánat,de ez tényleg vicces volt. mondta Klaus. Azután én kimentem kicsit levegőzni.  Amikor vissza értem Elijah Damont a falhoz szorította, Klaus pedig Stefan kezét a tűzbe tartotta.
- Mit csináltok? kérdeztem.
- Ha Damon nem hozza vissza a koporsót, Stefant élve elégetem.

- Te őrült vagy. Engedd el! mondtam.
- Majd ha Damon vissza hozta a koporsót. mondta Klaus. Elijah és Damon elmentek. Egy kis idő után vissza jöttek és Klaus azt mondta.
- Elijah.. Miért nem mentetek el?
- Hová tetted a modorod,testvér? Elfeledkeztél a desszertről. mondta Elijah. És a tálcán ott voltak a tőrök amiket Klaus a testvéreinkbe szúrta.
- Mit tettél? kérdezte Klaus.
- Te mit tettél? Megtanultam,hogy többé ne bízzak a közönséges ígéreteidben,Klaus. Most az én feltételeim szerint játszunk. mondta Elijah. És akkor a háta mögül előjött az egyik testvérünk. 

- Kol. mondta Klaus.
- Rég találkoztunk,testvér. mondta Kol. De ekkor a másik testvérünk oda suhant az egyik tőrhöz és beledöfte Klaus kezébe a tőrt. 

-Elmehettek. mondta Elijah, Damonek és Stefannak.
- Niklaus,azt hiszem hogy most egy jó ideig egyedül maradsz, sőt örökkön-örökké. mondtam.
- Mind elmegyünk, azután,hogy megöltem azt a kis ribanc hasonmást. mondta Rebekah. De akkor valaki kinyitotta az ajtót, és megpillantottuk az anyánkat. Oda ment Klaushoz.

- Nézz rám. mondta az anyánk Klausnak. 
- Tudod,hogy miért vagyok itt? kérdezte Klaustól.
- Azért,hogy megölj. mondta Klaus.
- Niklaus, a fiam vagy. És azért vagyok itt,hogy megbocsássak. Azt akarom,hogy ismét egy család legyünk. mondta az anyánk.

Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések: