2013. január 29., kedd

1 x 22 Minden gyermekem

Mikor Elijah elment,felmentem lezuhanyoztam majd befeküdtem az ágyba.  Egy ki idő után Elijah feljött bekopogott majd az,mondta.
- Bejöhetek?
- Persze,gyere.mondtam.
- Hoztam neked valamit. mondta. Majd oda adott egy dobozt. Kinyitottam és egy kép volt benne. Egy régi kép rólam és Elijahról. 
- Ma kérdezted,hogy miért védelek meg. Tudod régen egyedül csak benned bíztam meg. Te voltál az akiért bármit oda adtam volna. De megváltoztál, és szeretném ha olyan lennél mint régen. Tudom,hogy ez nem lehetséges a Salvatore testvérek miatt is, de azért még próbálom visszahozni a régi éned. mondta Elijah.
- Amikor vissza emlékeztem, nem jött vissza minden emlék. Lehet e miatt nem vagyok olyan mint régen... mondtam.
- Nem hozhattam vissza minden emléked,mivel nem én hanem Niklaus igézett meg. mondta Elijah. Elijah felállt és elkezdett az ajtó felé sétálni.
- Jó éjt Dana. mondta Elijah.
- Jó éj Elijah. mondtam. Reggel mikor felébredtem lementem és már mindenki lent volt. 
- Jó reggelt. mondtam.
- Jó reggelt húgom. mondta Klaus. Leültem Klaus mellé, és akkor megjött Rebekah.
- Lám,lám,lám. Itt is van a mi lányunk. mondta Kol.
- Tűnj az utamból Kol. mondta Rebekah.
- Kimaradtál egész estére. Micsoda botrány. mondta Kol.
- Ha nem fogod be a szád a következő dolog, amit kiejtesz rajta, a fogad lesz. mondta Rebekah. Klaus elkezdett mosolyogni.
- Ne kezd Nik. mondta Rebekah.
- Meg sem szólaltam. mondta Klaus.
- Unatkozom. A húgunk egy prosti de legalább jól szórakozik. Szórakozásra van szükségem. mondta Kol.
- Mire vársz? Menj. Szórakozz. mondta Klaus.
- Egyedül nem móka. Gyere velem Nik. mondta Kol.
- Oké. Miért ne? Nem ittam eleget tegnap éjjel ahhoz,hogy megpróbáljam veled megölni Rebekah partnerét. mondta Klaus.
- Igen,menjetek csak. Így is elég férfi lézeng ebben a házban. mondtam. Majd elmentek.
- Dana... mondta Elijah.
- Ne kezd te is Elijah... mondtam.
- Aggódom anyánk miatt. Neked is feltűnt a furcsa viselkedése? kérdezte Elijah.
- Zsáját égetett. Elmondott egy varázsigét, hogy ne hallgathassák ki. mondta Elijah.
- Tudod,hogy kedveli az ilyen dolgokat. Miért nem kérdezed Finnt? Ő folyton anyán lóg. mondtam.
- Nem bízom Finnben. Ő gyűlöli azt,amik vagyunk. Mindig is gyűlölte. mondta Elijah.
- Ez nem igaz. És ami anyát illeti,egy dolog miatt tért vissza,hogy egy család legyünk. Szeret minket. Miért keresed a bajt? kérdeztem. 
- Most el kell mennem. De ne gyere utánam. mondta Elijah. Majd elsuhant. Egy kis idő után én is utána mentem. Tudtam,hogy Elenához megy, és utána gondoltam sétálni. Ezért bementem az erdőbe, kihallgattam őket. Amikor Elena azt mondta,hogy.
- Anyád nem csak Klaust akarja megölni. 
- Végezni akar mindünkkel, ugye? El akarja pusztítani a gonoszt amit teremtett. mondta Elijah.
- Nagyon sajnálom, Elijah. Azt kívánom, bár segíthetnék valahogyan. mondta Elena.
- Tudod,egy dolgot megtanultam az évek során a Földön..Vigyázz,mit kívánsz. mondta Elijah. Aztán Elenával beugrott egy barlangba. Amikor onnan kijött oda suhantam elé, majd azt mondtam neki.
- Mit mondott Elena az anyánkról?
- Semmit,ne foglalkoztasson. mondta Elijah.
- Elijah. Mond el mit mondott. mondtam.
- Kérlek Dana. mondta Elijah. Oda mentem Elijah elé megfogtam a fejét és azt mondtam neki.
- Elijah. Kérlek mond el, mit mondott Elena az anyánkról. 
- Az anyánk nem csak Niklaussal akar végezni, hanem mindannyiunkkal. mondta Elijah. De akkor elsuhantam és Elijah utánam. A Salvatore házba mentünk. Ott Elijah beszélgetett Damonnel és Stefannal,hogy ha vissza akarják kapni Elenát segítsen nekünk megállítani az anyánkat. 
- Kicsit kínos bevallani, de ami egy ezer éves feltámadt boszorkányok megöléséről van szó, kissé berozsdásodom. 
- Mit kellene tennünk? kérdezte Stefan.
- A boszorkányok akik kiszabadították anyámat,az ő vérvonalukból nyeri az erejét. A vonalat meg kell szakítani. 
-Megszakítani? kérdezte Stefan.
- Igen, úgy érti...mondta Damon.
- Azt akarod,hogy öljük meg őket. mondta Stefan.
- Tudjátok megtenném magam is, de egyáltalán nincs ötletem,hogy hol lehetnek. Emellett, ha meglátnának azonnal rájönnének a szándékomra. Arra nem számítanak,hogy ti fogjátok megzavarni őket. Akárhogy is, 9:00 után még 6 percetek lesz megtalálni őket. mondta Elijah.
- Ó,milyen jellemző. mondta Damon.
-9:07-kor a hold telitődik. Anyámnak meglesz az a hatalma,hogy megöljön engem és a családomat. Ha nem állítjátok meg őt előtte,Rebekah meg fogja ölni Elenát. Mindenkinek be van osztva az ideje. Azt javaslom kezdjetek hozzá. mondta Elijah. Majd elmentünk megkeresni Klaust. De egyszer csak valami történt, mintha valaki egy tőrt döfött volna a szívembe. Elijah össze is esett. Odamentem hozzá.
- Elijah... mondtam. Egy kis idő után Elijah újra feléledt. 
- Mi történt? kérdeztem. 
- Valamelyik testvérünket leszúrták. mondta Elijah, majd elsuhant én pedig utána. Amikor oda értünk Klaus épp megakarta ölni Damont. 
- Hagyd őt. mondta Elijah. De én láttam,hogy Kol ott fekszik a földön ezért oda mentem hozzá. 
- Még szükségünk van rá Niklaus. mondtam. 
- Mit tett anyánk? Mit tett Elijah? kérdezte Klaus. 
- Vagy elmondjátok, hol vannak a boszorkányok, vagy azonnal engedélyt adok a Rebekahnak,hogy megölje Elenát. mondta Elijah Damonnek.
- Azt mondtad, 9:00-ig van időnk. mondta Damon.
- Biztos,hogy Rebekah nagyon örülne,hogy ha idő előtt munkához láthatna. mondta Elijah. 
- Nem kell Rebekahnak szólni. Megteszem helyette én. mondtam majd elindultam.
- Állj meg. Nem mész sehova. mondta Elijah.
- Miért nem Elijah? Rebekah úgyis megölné Elenát, essünk túl rajta. mondtam majd elsuhantam. Megláttam Carolinet ezért megálltam.
- Caroline... Veled meg mi történt? kérdeztem.
- A bátyád egy őrült... mondta.
- Pontosan melyik? kérdeztem.
- Klaus... mondta Caroline.
- Ó,igen. Ezt eddig is tudtam. mondtam. Majd Elijah elém suhant és azt mondta.
- Vissza kell jönnöd, és segíteni nekünk. mondta Elijah. Elindultunk a régi boszorkányházhoz. Ott volt az anyánk és Finn. Egy körben álltak amit fáklyák vették körül. 
- Gyertek közelebb. mondta az anyánk. 
- Maradj mögöttem. mondta Finn az anyánknak. 
- Semmi baj. Nem tudnak belépni. mondta az anyánk. Kol oda ment a kör elé, de nem tudott belépni. 
- Ez bájos. Mi kívül ragadunk, míg a kedvenc fiú eljátssza az áldozati bárányt. mondta Kol.
- Milyen szánalmas vagy Finn. mondtam.
- Maradjatok csendben. A bátyáitoknak olyan erényei vannak,melyeket el sem tudsz képzelni. mondta az anyánk.
- Bármit is gondolsz rólunk, megölni a saját gyerekeid kegyetlenség lenne. mondta Elijah.
- Az egyetlen amit bánok,hogy nem hagytalak meghalni benneteket ezer évvel ezelőtt. mondta az anyánk.
- Elég. Untat ez a fecsegés. Vess ennek véget,anyám,vagy visszaküldelek a pokolra. mondta Klaus.
- Ezer éven át,kénytelen voltam nézni titeket,érezni a fájdalmat minden áldozatotoknak,szenvedni,amikor vért ontottatok. Még te, Elijah, aki azt állítja, hogy nemes,te sem vagy különb. Mindannyian...átkok vagytok ezen a Földön.. generációk óta. mondta az anyánk.
- Ha azért jöttetek,hogy megkíméljem az életetek...Sajnálom.Az időt vesztegettétek. mondta az anyánk.
- Tulajdonképpen,ha már itt tartunk. Az én áldozataim szenvedését nem érezhetted anyám.  De viszont, ha szeretnéd végig nézheted az egyik áldozatom szenvedését. mondtam gúnyosan. Egy kis idő után az anyánk el kezdett varázsolni, de azt mondta.
- Ne! Nővéreim, ne hagyjatok el engem! A lángok felcsaptak az egekbe.
- Anyám! kiáltotta Finn. Mindegyikőnk elfordult a lángok miatt. De amint vége lett az anyánk és Finn eltűntek. Elindultunk hazafelé. Amikor hazaértünk töltöttem magamnak egy pohár Whiskeyt. Klaus oda jött és kivette a kezemből. 
- Mondtam,hogy többet nem ihatsz. mondta Klaus.
- Ó,igazad van. Nem kell ide pohár. mondtam és az üvegből ittam a Whiskeyt. Amikor Rebekah hazaért Elijah azt mondta.
- Vége Rebekah...
- Hol van anya? kérdezte.
- Nincs anyánk,csak Esther,és Esthernek igaza volt. mondta Elijah.
- Hogy érted? kérdezte Rebekah.
- Habár az erényről beszélek, ha arra van szükség,akkor ölök,megbénítok,és megkínzok másokat. Ma is egy ártatlant félemlítettem meg. mondta Elijah.
- Elena nem éppen ártatlan. mondta Rebekah.
- Az iránta való gyűlöleted használtam,hogy megkapjam, amit akarok. Kardként forgattalak téged..húgom. mondta Elijah.
- Azért tetted, hogy megvédj minket, Elijah,és jól tetted. Megérdemeljük az életet. Jobbak vagyunk náluk. mondta Rebekah.
- Igen? Anyánk vámpírrá változtatott minket. Nem ő tett minket szörnyeteggé. Azt mi tettük magunkkal.mondta Elijah majd elment én pedig mentem utána. 
- Elijah...Állj meg. Elijah... Kérlek. mondtam. Elijah megfordult majd odamentem hozzá.
- Elijah nézz rám. Te nem vagy rossz. Elijah te jó vagy, és nemes. Amit Esther mondott azt azért mondta,hogy utáld magad. De Elijah, téged nem lehet nem szeretni. Kedves vagy és segíted a családodat. Elena is megfogja ezt érteni hidd el. mondtam majd megfordultam és elindultam a szobám felé. Amikor Elijah visszahúzott és azt mondta.
- Te is ilyen vagy, kedves és segítőkész. Ezért is szeretlek annyira húgom. mondta Elijah.

Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések: